Kontakt
Kontakt
Kontakt
Si hei! Vi hjelper deg gjerne!
Uansett om du vil vite mer, se en demo eller bare ta en uforpliktende prat – vi er her for å svare på spørsmålene dine. Fyll ut skjemaet, så hører du fra oss snart.


Spørsmål? Svar!
Finn raskt svar på noen av de mest stilte spørsmålene!
Hvordan kommer jeg i gang?
Det er enkelt å komme i gang med Aptly. Vi setter opp løsningen for deg – tilpasset din bedrift, dine behov og bransje. Du får en dedikert kontaktperson som følger deg gjennom hele prosessen, og vi hjelper deg med opplæring, maler og smarte oppsett som gjør at du er i gang på kort tid. Helt gratis. Vil du heller utforske på egen hånd? Da kan du starte med en gratis demo når det passer – rett fra nettsiden.
Tar det lang tid å sette opp?
Nei, det tar ikke lang tid! De fleste er i gang i løpet av 1–3 dager. Vi hjelper deg med overføring av eksisterende prosjekter, oppsett av tilvalgsstruktur og tjenestekatalog, og gir deg en smidig start.
Hvor mye koster det?
Aptly koster 590 kr/mnd + 1.5% i transaksjonsgebyr. Flere enn 20 ansatte som skal bruke Aptly? Kontakt oss og vi finner en løsning.
Kan flere ansatte ha tilgang?
Ja! Du kan gi tilgang til så mange ansatte du ønsker. Hver bruker får sin egen innlogging med rettigheter tilpasset rollen – enten det er prosjektleder, boligkonsulent, håndverker eller administrasjon. Ønsker du å gi tilgang til andre fag eller samarbeidspartnere i prosjektet? Det er fullt mulig – Aptly legger til rette for effektiv samhandling på tvers av roller.
Hvordan gjør det livet enklere?
Aptly samler alt på ett sted: kundedialog, tilvalg, dokumenter, bilder, romskjema, signering og mer. Det gir deg bedre oversikt, færre feil og mindre manuelt arbeid. Med automatiske påminnelser, ryddig arkiv og full sporbarhet blir både hverdagen og kundereisen mye enklere. Vi har grossisttilknytning med over 600k produkter, og prissammenligningsløsning for økt inntjeneing/margin og bedre innkjøp.
Send oss e-post om du har spøsmål : [email protected]
Spørsmål? Svar!
Finn raskt svar på noen av de mest stilte spørsmålene!
Hvordan kommer jeg i gang?
Det er enkelt å komme i gang med Aptly. Vi setter opp løsningen for deg – tilpasset din bedrift, dine behov og bransje. Du får en dedikert kontaktperson som følger deg gjennom hele prosessen, og vi hjelper deg med opplæring, maler og smarte oppsett som gjør at du er i gang på kort tid. Helt gratis. Vil du heller utforske på egen hånd? Da kan du starte med en gratis demo når det passer – rett fra nettsiden.
Tar det lang tid å sette opp?
Nei, det tar ikke lang tid! De fleste er i gang i løpet av 1–3 dager. Vi hjelper deg med overføring av eksisterende prosjekter, oppsett av tilvalgsstruktur og tjenestekatalog, og gir deg en smidig start.
Hvor mye koster det?
Aptly koster 590 kr/mnd + 1.5% i transaksjonsgebyr. Flere enn 20 ansatte som skal bruke Aptly? Kontakt oss og vi finner en løsning.
Kan flere ansatte ha tilgang?
Ja! Du kan gi tilgang til så mange ansatte du ønsker. Hver bruker får sin egen innlogging med rettigheter tilpasset rollen – enten det er prosjektleder, boligkonsulent, håndverker eller administrasjon. Ønsker du å gi tilgang til andre fag eller samarbeidspartnere i prosjektet? Det er fullt mulig – Aptly legger til rette for effektiv samhandling på tvers av roller.
Hvordan gjør det livet enklere?
Aptly samler alt på ett sted: kundedialog, tilvalg, dokumenter, bilder, romskjema, signering og mer. Det gir deg bedre oversikt, færre feil og mindre manuelt arbeid. Med automatiske påminnelser, ryddig arkiv og full sporbarhet blir både hverdagen og kundereisen mye enklere. Vi har grossisttilknytning med over 600k produkter, og prissammenligningsløsning for økt inntjeneing/margin og bedre innkjøp.
Send oss e-post om du har spøsmål : [email protected]
Spørsmål? Svar!
Finn raskt svar på noen av de mest stilte spørsmålene!
Hvordan kommer jeg i gang?
Tar det lang tid å sette opp?
Hvor mye koster det?
Kan flere ansatte ha tilgang?
Hvordan gjør det livet enklere?
Send oss e-post om du har spøsmål : [email protected]

