Tilbudsverktøy

Aptly gir deg full kontroll på reklamasjoner og oppfølging

Aptly gir deg full kontroll på reklamasjoner og oppfølging

Med Aptly kan kundene registrere avvik direkte i portalen – uten e-postkaos eller telefoner som forsvinner i mengden. Henvendelsen knyttes automatisk til riktig prosjekt, rom og komponent, og sendes rett inn i ditt CRM-system.

Med Aptly kan kundene registrere avvik direkte i portalen – uten e-postkaos eller telefoner som forsvinner i mengden. Henvendelsen knyttes automatisk til riktig prosjekt, rom og komponent, og sendes rett inn i ditt CRM-system.

fint kjøkken
fint kjøkken
fint kjøkken

Hva er fordelene?

Kunden registrerer selv reklamasjonen digitalt
– enklere, tydeligere og alltid tilgjengelig

  • Reklamasjonen knyttes til riktig prosjekt, rom og komponent – reduserer misforståelser og feil

  • Alt lagres automatisk i CRM-systemet – du slipper å manuelt loggføre eller lete etter informasjon

  • Direkte varsling til riktig person i bedriften – raskere oppfølging og bedre intern flyt

  • Mindre frustrasjon og færre telefoner/mail – kunden føler seg ivaretatt med en profesjonell løsning

  • Bedre oversikt over åpne og lukkede saker – du får full kontroll på ettermarkedet

Mer oversiktlig reklamasjonshåndtering finnes ikke

Reklamasjonen kan også sendes direkte til reklamasjonsansvarlig eller ettermarkedsansvarlig hos deg, slik at oppfølging skjer raskt og presist. Kunden ser selv hvilke rom og deler som er brukt, og kan reklamere på nøyaktig det det gjelder – som for eksempel en sprekk i parketten på soverom 3. Dette gir færre misforståelser, mindre frustrasjon og en mer profesjonell opplevelse for begge parter.

fikser vindu
fikser vindu

Ta en titt og se hvordan det fungerer!

Ta en titt og se hvordan det fungerer!

Se hvordan du kan skape økt lønnsomhet og en mer oversikt i din bedrift!