Tilbudsverktøy
Hva er fordelene?
Kunden registrerer selv reklamasjonen digitalt
– enklere, tydeligere og alltid tilgjengelig
Reklamasjonen knyttes til riktig prosjekt, rom og komponent – reduserer misforståelser og feil
Alt lagres automatisk i CRM-systemet – du slipper å manuelt loggføre eller lete etter informasjon
Direkte varsling til riktig person i bedriften – raskere oppfølging og bedre intern flyt
Mindre frustrasjon og færre telefoner/mail – kunden føler seg ivaretatt med en profesjonell løsning
Bedre oversikt over åpne og lukkede saker – du får full kontroll på ettermarkedet
Mer oversiktlig reklamasjonshåndtering finnes ikke
Reklamasjonen kan også sendes direkte til reklamasjonsansvarlig eller ettermarkedsansvarlig hos deg, slik at oppfølging skjer raskt og presist. Kunden ser selv hvilke rom og deler som er brukt, og kan reklamere på nøyaktig det det gjelder – som for eksempel en sprekk i parketten på soverom 3. Dette gir færre misforståelser, mindre frustrasjon og en mer profesjonell opplevelse for begge parter.
Se hvordan du kan skape økt lønnsomhet og en mer oversikt i din bedrift!